KUMAS : Pertubuhan Kulaan Hj Ahmad Saadun

Ikatan Persaudaraan dan Kebajikan Keturunan Hj Ahmad saadun

Kenduri Edi sebagai tapak pukul canang..

 Kenduri Edi.. walaupun dulu2 masa planning kata lepas Nov, tapi dah selesai pun.

1.JPG

Yang bagusnya kenduri ni, hampir semua sedara datang. Yang paling lama aku tak jumpa, Alan (Azlan) pun datang, bagus la tu. Cuma ada la yang tak datang ( tak nak komen.. bahaya)

Secara kasarnya sebilangan kulaan taraf CUCU SAADUN, sudah diberitahu. Alias memang pandai mengayat.

Calon Presiden & Timbalannya

Sesuai la dgn kerjayanya. Sebilangan setuju dan siap bagi cadanagn yang bernas lagi, tapi ada juga yang sangsi. Mungkin dia ingat kita HHCS, oleh itu kena buktikan.
4.JPG
Perancangan kita, kulaan pangkat CUCU sebagai ahli dan beneficiary. Untuk mengukuhkan persatuan, kena ambil kulaan taraf atuk sebagai penaung. Perlu penaung ini untuk tujuan nasihat dan tunjuk ajar. Ada nama diunjurkan, tapi nanti lah dulu, kalau confirm baru kita umumkan.

IBR

July 24, 2008 - Posted by | Kenduri | ,

1 Comment »

  1. HHCS = Hot Hot Chicken Shit

    Comment by urisetia | July 24, 2008 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: